maandag 30 april 2018

Dag 28: Bagnoles-de-l'Orne - Domfront; 20 km.

WARNING: De gevoelige lezer weze gewaarschuwd: in deze 'post' komen expliciete beelden voor.
Ja, het niveau van dit blogje zakt weer naar een absoluut dieptepunt. Zij die kunnen, mogen nog wegsurfen. Er worden gevoelige onderwerpen aangesneden (oppassen!). Maar zo'n unieke en ludieke kans kan ik niet laten liggen. Het is de regen zelf die de voorzet gaf, en ik had de bal maar binnen te koppen! Maar ik beloof plechtig op mijn communiezieltje dat: ten eerste: ik de foto zal wegknippen uit dit blogje indien er meer dan 5 negatieve berichten op komen. Laat uw reacties er maar aankomen (opletten!).
Ten tweede: dat ik morgen meer hoogstaande poëzie uit mijn pelgrimskoker ga spuien.
...
Het heeft dus geregend van gisterenochtend tot deze namiddag. (Het is nog bezig. Ik zie op tv beelden van sneeuw in Normandië!). Daarom heb ik vandaag amper (regen)foto's geschoten. Ik ben in de reserve van enkele dagen terug moeten duiken.
Ik heb vandaag 4u30 in de malse regen in de grote bossen gestapt zonder rust, want er was nergens iets om te schuilen.
Dit weer hing dus echt mijn [foto1] uit.

Met andere woorden een echt [foto2]-weer.

Een mens zou er op de duur nog stenen  [foto2] van krijgen!