woensdag 23 mei 2018

Dag 51: Châteaulin - Le Faou; 24 km.

Gisterenavond wellicht iets slechts gegeten uit de grootkeuken van het juvenaat. Ik kreeg plots maagpijn zoals ik het nog nooit gehad heb. Om onder tafel te kruipen. Heb een deel terug 'over de tong' laten gaan maar de pijn bleef. Heb vannacht nog zitten opzoeken of een 'maagscheur' bestaat. Het zal wellicht een acute maagontsteking geweest zijn. Slechte nacht gehad en vanmorgen nog pijn. Voorzichtig gegeten en 's middags wat 'petit beurres'. De pijn is stilaan weggeëbd. Heb daarnet een kleine pizza gegeten en mijn maag schijnt zich te herpakken.
Duizeligheid is voorlopig helemaal weg (of zou een lichaam alleen maar de ergste kwaal merken?)

Heb nu weer een glimp van de zee gezien, maar toen zij mij gezien had, heeft ze zich teruggetrokken.

Vandaag was het warm maar eerder bewolkt. Als ik morgen snel doorstap ben ik misschien nog voor de regen binnen.